W Mitsubishi, mając za sobą ponad 100 lat doświadczeń, możemy pochwalić się inspirującą historią. Chcemy jednak tworzyć także przyszłość, dlatego innowacyjne projekty realizujemy już teraz. Stale szukamy nowatorskich rozwiązań, które sprawią, że jazda samochodem będzie dla Ciebie jeszcze przyjemniejsza, bardziej komfortowa i bezpieczna.
Już dziś wcielamy w życie projekty przyszłości.
Modele koncepcyjne - video
2019
Engelberg Tourer
MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, SUV z trzema rzędami siedzeń, korzysta z systemu Twin Motor PHEV firmy MMC, który został opracowany i sprawdzony w pracach rozwojowych modelu Outlander PHEV. Koncept wzbogacono o elektryczny zespół napędowy kolejnej generacji i system sterowania napędem wszystkich kół.
MI-TECH Concept
Mitsubishi MI-TECH CONCEPT zostało zaprojektowane jako „niewielki SUV, wyposażony w napęd elektryczny typu plug-in. Będzie zapewniać niezrównaną przyjemność z jazdy i pewność prowadzenia w każdym terenie i warunkach pogodowych”. Jest ucieleśnieniem przewodniego hasła MMC „Drive Your Ambition”, korzysta z konstrukcji opartej na lekkim, kompaktowym nadwoziu, z układem napędowym typu PHEV, wykorzystującym czterosilnikowy elektryczny system 4WD oraz zaawansowane systemy wspomagające kierowcę i dbające o bezpieczeństwo bierne i czynne.
2017
e-EVOLUTION
Mitsubishi e-EVOLUTION to wysokowydajny, całkowicie elektryczny SUV, z silnikami elektrycznymi o wysokim momencie obrotowym i sztuczną inteligencją. Ma potrójny silnik 4WD i system Active Yaw Control (AYC) nowej generacji, który umożliwia kierowcom radzenie sobie z żywiołami w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczono.
2016
Mitsubishi eX Concept
Mitsubishi eX Concept to kompaktowy SUV przyszłości, z napędem elektrycznym nowej generacji. Jest równocześnie dynamicznym i zwinnym miejskim crossoverem, a jego wygląd stanowi połączenie elegancji i stylu nadwozia „shooting brake” (luksusowego, usportowionego kombi) z liniami kompaktowego SUV-a.
System napędu elektrycznego eX Concept został wyposażony w akumulatory o wysokiej wydajności i niewielkie, ale mocne silniki elektryczne, dzięki czemu cały układ jest teraz lżejszy i sprawniejszy. Dzięki dalszym zabiegom obniżającym masę pojazdu, udało się uzyskać zasięg samochodu wynoszący 400 km bez konieczności ładowania akumulatorów.
Mitsubishi serii Geoseek
Jesteśmy znani z naszego nowatorskiego podejścia do motoryzacji. Tym razem zaowocowało ono opracowaniem pierwszego elektrycznego SUV-a typu plug-in hybrid (Outlander PHEV).
W modelach serii Geoseek nawiązujemy do znanej ze świata mody koncepcji „kolekcji kapsułowej”. Samochody z tej serii nie będą projektowane przez zewnętrznego konsultanta, ale przez kreatywnych specjalistów z zespołu projektantów MMC Global Design Team. Chcemy w ten sposób wnieść na rynek samochodowy unikatowe cechy limitowanej edycji, stworzonej bezpośrednio przez producenta. W tym przypadku, tematem przewodnim serii Geoseek będzie esencja SUV-a (odważny, nieskrępowany design, aktywny charakter, funkcjonalny projekt) wydobyta za pomocą unikatowych kolorów, specjalnego wykończenia oraz nowych funkcji, co przypadnie do gustu „miejskim poszukiwaczom przygód”.
2015
Mitsubishi Concept XR-PHEV II
Model Concept XR-PHEV II rozszerza ofertę Mitsubishi o kolejny, kompaktowy SUV wyposażony w hybrydowy układ napędowy typu plug-in (PHEV).
W ramach strategii @earth Technology nieustannie opracowujemy rozwiązania technologiczne nowej generacji, realizując kluczowe założenia programu zrównoważonego rozwoju, oraz bezpieczeństwa i przyjemności jazdy.
Nowa generacja systemu PHEV, zastosowana w koncepcyjnym Mitsubishi Concept XR-PHEV II to lekki, kompaktowy, przednionapędowy układ o wysokim stopniu wydajności paliwowej, który idealne pasuje do miejskiego crossovera. System ten wyróżnia się bardzo niskim poziomem emisji CO2 (zaledwie 40 g/km), co stanowi znakomity rezultat nawet wśród niskoemisyjnych pojazdów z napędem PHEV. Jednocześnie system zapewnia odpowiednią dynamikę i jakość osiągów.
2014
Mitsubishi Concept AR
Stale pamiętając o naszej długiej historii, zawsze opieramy się na innowacyjnych architekturach i koncepcjach. Podążanie tą drogą pozwoliło nam uzyskać status producenta oferującego w Europie modele spoza głównego nurtu. Nasza praca zaowocowała stworzeniem modelu Mitsubishi Concept AR. To wyjątkowe połączenie wielu nowoczesnych technologii, architektury typu SUV / MPV oraz lekkiego systemu hybrydowego BSG. Mitsubishi Concept AR (skrót od Active Runabout) to kompaktowy samochód łączący wszystkie zalety pojazdów typu MPV i SUV.
Concept XR-PHEV
Mitsubishi Concept XR-PHEV to udane połączenie nowoczesnej inżynierii, przyjaznej środowisku technologii, dynamicznej zwinności oraz wyrazistej stylistyki coupé. Ten nowoczesny crossover z segementu C, wykorzystuje elektryczną technologię napędową typu plug-in (PHEV). To wyjątkowy samochód, posiadający napęd na przednią oś oraz łączący w sobie funkcjonalność SUV-a z dynamiczną stylistyką sportowego coupe, dzięki czemu oferuje wyjątkowe doznania z jazdy, jednak bez nadmiernego obciążania środowiska naturalnego.
Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S
Dwa lata po premierze donoszącego sukcesy elektrycznego SUV-a/crossovera typu plug-in hybrid podczas salonu Paris Motor Show 2012, po raz kolejny wybraliśmy wystawę Mondial de L’Automobile, jako miejsce premiery nowego projektu wykorzystującego technologię PHEV w postaci konceptu Outlander PHEV Concept-S.
Sportowy i wyrafinowany Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S został wykończony wysokogatunkową, innowacyjną powłoką lakierniczą Platinum White Glass Flake, która ma na celu uwypuklenie dynamicznych własności jezdnych auta, będących zasługą niemal bezgłośnego układu napędowego.
2013
Concept GR-HEV
W Mitsubishi zawsze chcemy iść o krok dalej. Tym razem postanowiliśmy przystosować elektryczny układ napędowy do jeszcze większego, bardziej wytrzymałego i bardziej sportowego pojazdu.
W ten sposób powstał model koncepcyjny Concept GR-HEV. Po raz pierwszy w naszej historii, napęd hybrydowy HEV zastosowano w ciężarówce typu pickup o ładowności jednej tony. Pickup to nasz eksportowy bestseller, począwszy od Europy, która jest największym rynkiem zbytu dla tego.
CA – MiEV
Po analizie wyników trzyletnich badań zadowolenia użytkowników modelu i-MiEV (2009) oraz za sprawą rozwoju technologii akumulatorów i elektrycznych układów napędowych, chcielibyśmy wyprowadzić samochody napędzanych wyłącznie energią elektryczną z miast. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest koncepcyjny model CA – MiEV. Na razie nie jest on jeszcze przeznaczony do produkcji jednak stanowi wizytówkę nowych technologii, jakie planujemy wprowadzić w swoich modelach w najbliższej i nieco odleglejszej przyszłości. To samochód, który wyróżnia się nowymi rozwiązaniami z zakresu napędu elektrycznego i akumulatorów o dużej pojemności, a także obniżoną masą własną i imponującymi właściwościami aerodynamicznymi. Oferuje zasięg aż 300 kilometrów dzięki czemu idealnie nadaje się do jazdy podmiejskiej.
2011
Concept-Global Small
Po debiucie pojazdów opartych na platformie Project Global w segmentach C i D postanowiliśmy rozszerzyć zasięg swoich globalnych produktów, planując wprowadzenie pojazdu Global Small w segmencie B.
Ten nowy, kompaktowy samochód jest naszą odpowiedzią na potrzeby globalnej wioski – ekonomiczny, ergonomiczny i ekologiczny – sprawdzi się zarówno na rynkach wschodzących, jak i dojrzałych.
2010
Concept-PX MiEV
Concept PX-MiEV to samochód koncepcyjny nowej generacji, łączący przyjazne dla środowiska rozwiązania z osiągami. Wyposażyliśmy go w elektryczne silniki różnicowe i najnowszą generację systemu napędu na 4 koła Mitsubishi S-AWC (ang. Super All Wheel Control). Zaprojektowaliśmy w nim także wnętrze zwane cocochi, które zapewnia pasażerom wygodę w kabinie, a także zastosowaliśmy wiele innowacyjnych rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo. Pełen prostoty wygląd pozbawiony jest zbędnych elementów i ostrych kształtów typowych dla konwencjonalnych SUV-ów.
2008
Concept-ZT
Concept-ZT - zgodnie z naszą strategią - oferuje dużą przyjemność z jazdy, wysoki poziom bezpieczeństwa oraz odpowiedzialność za środowisko naturalne. A to wszystko opakowane w realistyczne nadwozie. Pod maską pracuje nowoopracowany, wydajny i „czysty” silnik Diesla o pojemności 2.2-litra, który połączono z nową przekładnią Twin Clutch SST (przekładnia sportowa). Concept-ZT to także zaawansowane technologie bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego.
Concept-cX
Powstały na bazie wielu lat doświadczeń koncernu w konstruowaniu pojazdów typu SUV, Concept-cX jest kompaktowym, przyjaznym dla środowiska SUV-em o doskonałych właściwościach jezdnych.
Prototype – S
Wspierany wieloletnią tradycją wyścigową, bezkompromisowym designem, świetnymi właściwościami jezdnymi oraz przemyślaną polityką rynkową, Prototype-S oddziałuje na zmysły. To wyjątkowy projekt, który może poszczycić się zwartą, sportową sylwetką, ostro poprowadzoną linią nadwozia, masywnym wyglądem - wszystkie te elementy powinien posiadać nowoczesny, funkcjonalny i sportowy sedan z segmentu C lub D. Przy tym łączy w sobie najlepsze cechy modeli Concept-Sportback (ogólny zarys projektu), Lancer Evolution (wykonanie) oraz Lancer Ralliart (wyjątkowe osiągi i technologie).
2007
Prototyp X
Pozostając w zgodzie z centralnymi wartościami, które uczyniły Lancera Evolution synonimem budzących olbrzymie emocje, następna generacja – Prototyp X – będzie oferować uniwersalność i technologie, które wyróżniają najlepsze na świecie modele samochodów sportowych. To także reprezentacja dla całej rodziny Lancera, rozciągającej się od podstawowego modelu aż do całkowicie nowego Lancera Evolution - super-samochodu, plasującego się na szczycie.
2006
Concept-EZ MIEV
Model Concept-EZ MIEV to uosobienie techniki i stylistyki przyszłości. Jest pierwszym pojazdem koncepcyjnym, w którym udało nam się w pełni wykorzystać zalety innowacyjnej technologii MIEV. Pozwoliło nam to oddać podróżującym maksymalną przestrzeń kabiny i bagażnika. MIEV to przede wszystkim brak ograniczeń – zarówno dla inżynierów i konstruktorów tworzących projekty, jak i użytkowników gotowego samochodu.
2005
Sportback
Concept-Sportback to prototyp 5-drzwiowego samochodu sportowego z nadwoziem typu hatchback. W swojej najnowszej koncepcji chcieliśmy połączyć to, co najlepsze ze Wschodu i z Zachodu. Dzięki dynamicznej i ekspresyjnej stylistyce zostawia konkurencję daleko w tyle, jednocześnie pozostawiając pasażerom naprawdę przestronne wnętrze.