Wiemy, że komfort jazdy samochodem zapewnia zarówno wygodne wnętrze, jak i poczucie bezpieczeństwa. Niezbędna jest także pewność, że w razie nieprzewidzianych zdarzeń możesz czuć się spokojny, że otrzymasz odpowiednie wsparcie. Dlatego w Mitsubishi oferujemy Ci Mitsubishi Assistance Package – pakiet Assistance stworzony, aby zapewnić spokojną podróż Tobie oraz wszystkim Twoim pasażerom.
Serwis MAP jest dostępny non stop – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Możesz liczyć na naszą pomoc niezależnie od tego, jak daleko od domu się znajdujesz. Udzielimy Ci wsparcia przez telefon oraz zorganizujemy pomoc na miejscu. W zależności od odległości od domu oraz sytuacji możesz otrzymać samochód zastępczy, bilety na inne środki komunikacji lub opłaconą taksówkę, dzięki czemu szybko i sprawnie dotrzesz do miejsca zamieszkania.
Zadzwoń do MAP w przypadku:
Pomożemy Ci także gdy potrzebujesz:
- podstawowej pomocy w domu lub w drodze - przy problemach z paliwem, kluczami, oponami i drobnymi naprawami elektryczno-mechanicznymi.
- holowania - do najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi, jeśli Twój samochód nie może być uruchomiony na miejscu.
- parkingu - gdy awaria zdarzy się po godzinach pracy Partnera Sieci Mitsubishi, a Twój samochód musi być odholowany do warsztatu.
- przekazania pilnych wiadomości Twojej rodzinie, przyjaciołom czy współpracownikom.
- informacji – zarówno technicznej, dotyczącej Twojego samochodu, jak i związanej z lokalizacją najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi w Europie.
- informacji o pomocy prawnej i medycznej.
Zadzwoń do MAP:
lub skorzystaj z formularza online:
UWAGA!
Mitsubishi Motors Assistance Package jest programem pomocy, z którego możesz korzystać automatycznie bez dodatkowych opłat, chyba, że wyraźnie określono to w inny sposób. Pamiętaj jednak, że MAP nie zastępuje obowiązkowych ubezpieczeń OC, ani też ubezpieczeń AC i Zielonej Karty. Warunkiem skorzystania z bezpłatnych świadczeń jest zgłoszenie zdarzenia pod podany na karcie numer telefonu.